۴ پاسخ

الان شش ساعته ک فقط نق زده
چهار نفر ادم بریدن از دستش

همه بجه هااينجورين بعدازدوماهكي خوب ميشن

بله
خوابشم خوب نیست
میخوابه چنددقیقه بعدزود بیدارمیشه گریه میکنه
توخواب همش میپره

اره 😭

سوال های مرتبط

مامان امیرعلی مامان امیرعلی ۱۴ ماهگی
مامان آرتیا💙 مامان آرتیا💙 ۱۲ ماهگی