۴ پاسخ

من 40 هفته و 2 روزم فردا نوبت عمل دارم

نه من اصلا اصلا دوس ندارم تموم بشه فقط دوس دارم جنگ تموم بشه از باقیه روزام لذت ببرم برم خرید کنم واسه دخترم و پسرم عکس بارداري بندازم

منم وقتی تکون میخوره میمیرم براش 🤩

چیزی نمونده انشالله به سلامتی و حال خوش بغل بگیریش😍♥️واسه منم دعا کن انومالیم همه‌چی خوب باشه🥲

سوال های مرتبط