من 40 هفته و 2 روزم فردا نوبت عمل دارم
نه من اصلا اصلا دوس ندارم تموم بشه فقط دوس دارم جنگ تموم بشه از باقیه روزام لذت ببرم برم خرید کنم واسه دخترم و پسرم عکس بارداري بندازم
منم وقتی تکون میخوره میمیرم براش 🤩
چیزی نمونده انشالله به سلامتی و حال خوش بغل بگیریش😍♥️واسه منم دعا کن انومالیم همهچی خوب باشه🥲
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.