دلم میخاد هرچی زودتر بگذره نینیم دنیا بیاد انتظار سخته 🥺🫠

۸ پاسخ

آره واقعا

خیلی دیر میگذره 4ماه دیگهه😅

اره واقعا منکه ۳ ماه دیگه دارم ولی چون افتاده سال دیگه انگار خیلیه😀

وای منم دیگه خسته شدم از حالت‌تهوع بالا اوردن فقط خداکنه زودبگذره

منم دلم میخواد🙃🫠

خیلیم دیرمیگذرن😑

بااین وضعیت بد من میگم بمونه داخل جاش امنه....بیچاره ماها بارداریمون عجب موقعی افتاد

منم تو همین مرحله ام.

سوال های مرتبط

مامان عرفان و‌نی نی مامان عرفان و‌نی نی هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان مهوین🩷🫠 مامان مهوین🩷🫠 روزهای ابتدایی تولد