کاش این۳ماهم بگذره و‌نی نی بیاد تو بغلم چقد سخته انتظار

۵ پاسخ

اخ دقیقاکاش زودبگذره

من میگم کاش دیر بگذره تا جنگ تموم شه

سلام عزیزم . به امید خدا همه مون به سلامتی زایمان کنیم .البته به نظر من این انتظار شیرینه ولی ای کاش بدون استرس میگذشت . متاسفانه هر روز یه اتفاق جدید میوفته

واقعا منم خیلی دیگه منتظرم

کاش واقعا🥹😮‍💨

سوال های مرتبط

مامان گل پسر مامان گل پسر روزهای ابتدایی تولد