خانما
این‌کرم خوبه برا تو بیمارستان ببریم؟؟

تصویر
۱۱ پاسخ

بیمارستان نیازنیس

بیمارستان فک نکنم نیاز بشه

برای بیمارستان نیازی نیست کرم ببری

نیاز نیس ببری

بیمارستان نمیخواد ببری

خوب بودنش خوبه ولی میگن توبیمارستان نیاز نیس حالا منم برداشتم

خیلی کرم خوبیه ولی بیمارستان نبر لازم نمیشه

نه نه اصلا من زدم بچه سوخت بجز کالاندولا هیچ چیز نزن هیچی

فیروز کلا خوب نیست
من یه دونه واسه دخترم گرفتم اینقدر میماسه

اره خیلی خوبه
من استفاده میکنم سوختگی لاپای نوزاد سریع خوب میشه

قطعا زینک بهترین گزینه هست اگر برای سوختگی پای بچه میخوای ببری

سوال های مرتبط

مامان پرنسس مارال👸🏻 مامان پرنسس مارال👸🏻 ۱ ماهگی