۵ پاسخ

من داشتم ولی روز اول آدم شیری نداره بدوشه

لازمت نمیشه عزیزم چون زیاد شیر نداری

دو روز اول اصن شیر نداری که بخوای استفاده کنی

منکه یادم رفته بردارم شیر ندارم هنو

فک کنم بذارن من نخریدم هم سر اولی هم الان

سوال های مرتبط

مامان مهوا گلی🌱💞 مامان مهوا گلی🌱💞 ۳ ماهگی
مامان نامشخص مامان نامشخص روزهای ابتدایی تولد