دوستان نیازه برا بیمارستان شیرخشک ببریم؟

۶ پاسخ

بگیر ولی نزار پرستارا ببینن نمی‌زارن بهش بدی

باشه بهتره که اگه یه موقع اذیتت کرد و سینه تو نگرف یا شیرت کم بود بچه گشنه نمونه با قطره چکان یکم روی سینه خودت بریزی که هم مک بزنه هم سیر بشه

شیر خودتو بده تا بیاد

بگیر اره

اخه تو سزارین تا ۳ روز شیر نمیاد بگیری خوبه

نه نمیخواد انشالله شیرخودت باشه بدی اگه نبود بخری

سوال های مرتبط

مامان پرنسس مارال👸🏻 مامان پرنسس مارال👸🏻 ۱ ماهگی
مامان کیان 💙
دیانا🩷 مامان کیان 💙 دیانا🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان هامین مامان هامین ۲ ماهگی
مامان جوجو ممد 🐣 مامان جوجو ممد 🐣 ۱ ماهگی