من قنداق سوییسی گرفتم
چون کریر و شنیدم میگفتن قابل استفاده نیست نهایت ۶ماه
منکه میبرم پس ترخیص شد تو چی بزارمش
برای ترخیص میبرن
ولی میشه نبری هم من سردخترم بردم پزشک نزاشت گفت این چیه کمربچه اذیت میشه بگیربغل .تو ماشین گذاشتم 😄
بله موقع مرخص شدن من بچه هامو تو کریر گذاشتم بارداری قبل
این بارداری هم خریدم ک بزارم تو کریر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.