مامانا شیرخشک نیازه برای بیمارستان ؟اگه هست چی باید بگیرم؟

۴ پاسخ

نان ۱

نان سنگینه ممکنه اذیتش کنه اپتامیل ۱بگیر

منم میخاستم بگیرم ولی گفتن آزاد نمی‌دیم
با کدملی یه بچه باید بگیری
من نظر پرسیدم خانوما اپتامیل رو بیشتر معرفی کردن و نان

فرقی نمیکنه
من نان بردم
بعد دو هفته ک‌شیر خشک رو کمکی کردم دارم آپتامیل بهش میدم

سوال های مرتبط

مامان 💜💜دلوینم💜💜 مامان 💜💜دلوینم💜💜 ۱۱ ماهگی
مامان دیار و دیاکو مامان دیار و دیاکو ۱ ماهگی
مامان محمدماهان🫧💚 مامان محمدماهان🫧💚 ۱۲ ماهگی