۵ پاسخ

نه عزیزم اصلا بیمارستان‌اجازه نمیده شیرخشک بدی

من که یدونه اپتامیل میگیرم محض احتیاط ک اونجا اگه شیر نداشتم در ب در دنبال شیر نباشم اگرم نیاز نشد بعد ب عنوان کمکی میدمش

نه نگیر اونجا بزا نیاز باشه میگن چی بگیری

اتفاقا بگیری هم باید قاچاقی ببری نبینن😅
ولی اگه میخوای کمکی بدی به بچه یا کلا شیرخشکی بشه حتما ببر.

من نبردم
بچه خیلی زود سیر میشه با اینک شیر من روز اول اب بود اصلا سفیدی نداشت ی ذره میخورد سه ساعت میخابید

سوال های مرتبط

مامان اورهان🧒🩵 مامان اورهان🧒🩵 ۱۰ ماهگی
مامان کیان 💙
دیانا🩷 مامان کیان 💙 دیانا🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان 💜💜دلوینم💜💜 مامان 💜💜دلوینم💜💜 ۱۱ ماهگی
مامان دیار و دیاکو مامان دیار و دیاکو ۱ ماهگی