۱۱ پاسخ

نان یک باید بگیری

ببین نگیری بهتره همونجا خودشون شیر نداشته باشی شیر میدن بعد خودت طبق همون شیر بده بهش

یه شیر بدمزه باید بگیری که خوشش نیاد
آپتامیل میگن خوبه و سنگین نیست دلش درد نمی‌گیره.
همونجا موقع خرید از داروخانه بگو.

6 ماه اول نان 1
6 ماه دوم نان 2

نان یک

نان یک

من نان گرفتم

یک دیگه عزیزم

نان یک دیگه

من اپتامیل یک گرفتم نان هم اگه خواستی به داروخانه بگو خودش میده برا نوزاد تازه به دنیا اومده

عزیزم این سوالو من سی بار پرسیدم انگار کسی نیس جواب بده

سوال های مرتبط

مامان ملکه🩷🩷🩷 مامان ملکه🩷🩷🩷 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان 💜💜دلوینم💜💜 مامان 💜💜دلوینم💜💜 ۱۱ ماهگی