۷ پاسخ

ای خدا کی بشه سامم از اینکارو بکنه

دختر منم 9 ماهگی اولین قدماشو برداشت

وووای پسر منم همینجوریه تو۶ماهگی بدون کمک نشست و چهاردست وپا رفت الانم همش دست میزنه به مبل وصندلی ودیوار بلند شه😅🤦🤷

پسر منم گ😮‍💨

ای جان ماشالله کی سینه خیز رفت؟

ماشالا، دختر من نصف ونیمه وبا کمک غلط میزنه ومیشینه، این جنگولک بازیا بدش میاد🤣🤣🤣

دختر منممممن.فقط ازم میگیره بلند شه چه عجله ای مادر😂همینجوریش به خراب کاری هاش نمیرسم

سوال های مرتبط