۷ پاسخ

دکتر دخترم گف از ۹ ماهگی به بعد

من پرتغال ندادم اما نارنگی از ۸/۹ ماهگی دادم🙈
بقیه میگن بعد از یک سال😐

والا دست یسری از مامانا باشه همه چیو میگن از یکسالگی به بعد 😑
من تو کتاب دخترم که مال تغذیه هست دکترش داده نوشته از ۸ ماه ونیم به بعد آب میوه و مرکبات مجازه اگر بچتون رفلاکس و اینا نداشته باشه مجازه اگر رفلاکس داره حتما از دکترش بپرس

عزیزم با تست حساسیت درصورت نداشتن رفلاکس همشون میتونی بدی فقط تست بگیر حتما شیرین شیرین باشع

من لیمو رو از ۶ ماهگی دادم، ینی دکترش گفت، پرتقال هم یه ماهه میدم

مرکبات اصولا از ۱سالگی

سوال منم هس

سوال های مرتبط

مامان نیلسا مامان نیلسا ۱ سالگی
مامان ویهان👶🏻🩵 مامان ویهان👶🏻🩵 ۱۶ ماهگی