۳ پاسخ

پسر منم از واکسن دو ماهگی به بعد ریفلاکس گرفت الان یک سالشه

سلام کسی داروی فامتیدین برای بچه دوماهه مصرف کرده

سلام کسی تجربه رفلاکس برای بچه دوماهه با داروی اس امبرازول وفاموتیدین داره

سوال های مرتبط