ولچ چنت ناسیتچ😂
روحی بعد جریب تنشگین😂🤭
شیما جون زایمان نکردی تو فکرمی؟
وای منم خیلی منتظرم 😖😫😍ولی هیچ انقباض و دردی ندارم با اینکه دکترم برای معاینه گفت خوبی و دو سه سانتی😭😁
۳فروردین😁😍
جمعه بعد سال تحویل😂
فردا😂
۲فروردین
فردا شب
سوم فروردین😂
🤣🤣🤣انشالله هفته آینده
۲۹ اسفند 😅😂🤭
حس ششم ندارم ولی سعی کن اول فروردین به بعد زایمان کنی
پس فردا😂😂🤭
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.