۱۳ پاسخ

ولچ چنت ناسیتچ😂
روحی بعد جریب تنشگین😂🤭

شیما جون زایمان نکردی تو فکرمی؟

وای منم خیلی منتظرم 😖😫😍ولی هیچ انقباض و دردی ندارم با اینکه دکترم برای معاینه گفت خوبی و دو سه سانتی😭😁

۳فروردین😁😍

جمعه بعد سال تحویل😂

فردا😂

۲فروردین

فردا شب

سوم فروردین😂

🤣🤣🤣انشالله هفته آینده

۲۹ اسفند 😅😂🤭

حس ششم ندارم ولی سعی کن اول فروردین به بعد زایمان کنی

پس فردا😂😂🤭

سوال های مرتبط