عید کجا بود
عید کجا بود عیدی نیس امسال
ن بابا اصن ای عید دل دماغ ندارم🥲
پول نداریم😂
من تو لباسای قبلیم اصلا جا نمیشم دیگه، رفتم خریدم
نه نکردم
من ک سرکلاژی ام مطلق سرویکسم ۲۳🥲
فقط لباس تو خونه ای گرفتم☹️
من فقط یه چن کیلو آجیل گرفتم که اونم خودم و شوهرم میخوریم😂
من هیچیییی جز ی صندل 😭😂
ما هم هیچی نگرفتیم
عید فقط تو بچگی خوش میگذشت و ذوق داشت که گذشت😢
من فقط دوتا شلوار بارداری گرفتم همین
نه بابا با این شکم نمیشه لباس خوب خرید یه مانتو بارداری دارم اون میپوشم فقط یه روسری خریدم
بله یکم انلاین یکم حضوری ی نوروز برای دلخوشی برامون مونده
امسال اصلا شبیه عید نیست همه درگیر ن من که خرید نکردم و دست و دلم هم به خرید نمیره همه اش میگم اوضاع آروم شه بعد
نه گلم نکردم
خرید خاصی نداشتم چون جایی نمیرم فقط دوسه تا شومیز خریدم لباس بلند بارذاری هم دوختم
نه بابا
من ی شومیز گرفتم میخام اگر بشه ی روسری ام بگیرم
مگه ديگه عيدي هم هست
ما ك اصلا جايي نميريم
اره امروز نصف بیشترشو خریدم
منم نه🤌🏻
تو این وضعیت کی میره خرید عید
من امروز یچیزایی گرفتم ولی اصلا معلوم نیست بپوشم یا نه
نه والا اول واقعا خیلی ناراحت بچه های میناب هستم دلم نمیاد دوما وضع کاسبی خرابه
منم نه
من ی کفتان سفارش دادم فقط🙈ی ساپورت بارداری هم خریدم برای زیرش
منم نه
اره خیلی وقته
آره دیگ شنبه عیده پس کی میخوای بخری
عیدی وجود نداره
نه🥲🫠
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.