۱ پاسخ

اگه بچه اولته موردی نیس همه هم‌ک مث هم نیستن عزیزم منم اولیارو حدودا هفته های شما حس کردم با اینکه دوقلو بودن ن شکم داشتم ن علائمی فقط ویار خیلی شدید وگرنه هیچ تغییری نکرده بودم

سوال های مرتبط

مامان کوچولو مامان کوچولو هفته سی‌ونهم بارداری