۱۷ پاسخ

۲۲ به بعد عزیزم

منم مثل شمام قدامیه هیچی حس نمیکنم خییلی بده

قدامی که دیر ادم متوجه میشه نگران نباش

هرکسی فرق داره من خودم قدامیه دوروز خیلی تکون هاشو میفهمم
اما خواهرشوهرم با اینکه دوقلو بود تا ۲۱ هفته هیچی حس نمیکرد

منم قدامی بودم بعد شب عید انقباض زیاد داشتم ۲شب بستری بودم ۲۰هفته بودم اونجا برای اولین بار تکوناشو حس کردم رو تخت بیمارستان🥰😂

اره عزیزم طبیعیه من تازه یک هفته س واضح حس میکنم. بعضیا حتی تا 25 هفته تازه حس میکنن. اصلا درگیرش نشو من الکی خودمو ی مدت داشتم اذیت میکردم استرس گرفته بودم. خیالت راحت نینی خوبه خوبه.

نگران نباش قدامی دیرتر حس میشه
منم ۲۲ هفته حس کردم

نگران نباش عزیزم، من قدامیم 23 حس کردم ☺

سلام چه عکس قشنگی چجور میشه اینجور درست کنیم تاریخ تولد کوچولومون رو

منم حس نمیکنم
همه میگن دیره دیره💔

منم قدامیم همه جای بدنم تکون میخوره عین بچه بجز شکم و رحمم ک بچه توشه اصلا ی چی عجیبی

کاش میشد همیشه صدای قلبشو شنید

طبیعیه گلم منم چیزی حس نکردم فقط یکی دوبار مثل ماهی

برا قدامی ها طبیعیه

توروخدا جواب تاپیک قبلمو بدید

نگران نباش عزیزم منم جفتم قدامیه هفته۲۲احساس کردم

من جفتم خلفی هست تازه کم کن‌حس میکنم

سوال های مرتبط

مامان ... مامان ... هفته بیست‌وششم بارداری