صدک زیر ۱۰خطرناکه عزیزم برو دکتر حتما
عزیزم وزن جنینت خوب شد؟صدکش بالا رف؟
نگران نباش عزیزم فقط تغذیت بهتر کن.چیزای مقوی بخور ک بچه وزن بگیره.حبوبات،اجیل،بستنی،شیرموز،حلیم
وزن گیری از هشت ماه نه ماه مهمه فک کنم
تا میتونی چیزای مقوی بخور مثل مغزیجات و تخم مرغ زیاد بخور بستنی هم خوبه
تو این سن وزنش باید چقدر باشه ؟
چرا الان بیشتر بچها اینجوری هستن😔☹️
تغذیه خوبی داری ؟
مقاومت شریانی نداری خداروشکر
خیلی خودتو تقویت کن
عدس پلو
تخم مرغ
کباب سینه مرغ
آجیل
لیدی میل بگیر بخور
مولتی ویتامین حتما هر روز بخور
ماهی حتما هفته ای ی بار بخور
تا انشاالله ۳۲ هفته نرمال بشه
هنو کلی وقت داری برا وزن گرفتن نینی غذاهای مقوی بخور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.