سلام سونوما چطوره چرا وزن بچه انقد کمه

تصویر
۸ پاسخ

صدک زیر ۱۰خطرناکه عزیزم برو دکتر حتما

عزیزم وزن جنینت خوب شد؟صدکش بالا رف؟

نگران نباش عزیزم فقط تغذیت بهتر کن.چیزای مقوی بخور ک بچه وزن بگیره.حبوبات،اجیل،بستنی،شیرموز،حلیم

وزن گیری از هشت ماه نه ماه مهمه فک کنم
تا میتونی چیزای مقوی بخور مثل مغزیجات و تخم مرغ زیاد بخور بستنی هم خوبه

تو این سن وزنش باید چقدر باشه ؟

چرا الان بیشتر بچها اینجوری هستن😔☹️

تغذیه خوبی داری ؟
مقاومت شریانی نداری خداروشکر
خیلی خودتو تقویت کن
عدس پلو
تخم مرغ
کباب سینه مرغ
آجیل
لیدی میل بگیر بخور
مولتی ویتامین حتما هر روز بخور
ماهی حتما هفته ای ی بار بخور
تا انشاالله ۳۲ هفته نرمال بشه

هنو کلی وقت داری برا وزن گرفتن نینی غذاهای مقوی بخور

سوال های مرتبط

مامان شاهان مامان شاهان ۹ ماهگی
مامان ارسلان🌊 مامان ارسلان🌊 روزهای ابتدایی تولد