واسه منم کهفتم کمه اینطوریه من دکترم گفت طبیعیه ماه هشت همه این دردارو دارن کتو تاپیکا خوندم
فککنم طبیعی باشه چون همه اینجورین واسه منم میات بالا خودشو سفت میکنه کنفس نمیتونم بکشم
منم همینطورم گاهی دل درد کمر درد دارم بچمم خودش و سفت میکنه سوال منم هست🥺
منمممممم تروخدا بگین که طبیعیه یا ن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.