۱۲ پاسخ

مال من دقیقا ۶صبح میخوابه😭

من انقدر استرس داشتم اصلا خواب نداشتم

درس میشه تقریبا دو هفته اول اینجورین معمو لا بعدش ب عادت خودت داره چجوری بارش بیاری

من خونه مامانمم
هروقت شیرش میدم میخوابه اگه بتونم خودمم یه چرتی میزنم
ولی چون خواب شب کامل و یکسره نیستش مخصوصا الان که کولیک دخترمم شروع شده تقریبا کاری نمیشه کرد🫠

دیگه عادت کردیم
البته مثل معتادا چرت می‌زنیم گاهی
🤣🤣

من خونه ی مامانمم وقتایی که کم میارم میسپارم به آبجیم میخوابم

مگه نوزاد همه روزای اول نمیخابن؟

سخته ولی سعی کن یکی کنارت باشه فقط برای شیردهی بلند بشی

عزیزم اوایلش اینجوریه صبوری کن کم کم الگوی خوابش درست میشه شمام میتونی بخوابی

همینجوره واقعا
سعی کن ی وقتایی نی نی و بسپری ب یکی خودت استراحت کنی

عادت عزیزم
عادت
جز این کاری نمیشه کرد
کاری نمیتونی هم بکنی🤣🤣🤣🤣🤣

😅😂🤣🤣🤣🤣
من هنوز مونده ببخشید بهت خندیدم

سوال های مرتبط