پنج خیلی زوده فقط ساک دیده میشع
من تجربه پوچ داشتم اگه باشه همون اول از حالت ساک معلومه . بارداری قبلی شش هفته بهم گفت پوچه تا هشت هم صبر کردم تشکیل نشد.
این بار دکترم پنج هفته و پنج روز جنین ندید فقط ساک بارداری بود و کیسه زرده دو هفته بعد رفتم قلب هم داشت
خیلی زود رفتی ۷ هفته به بعد برو
منم امروزسنوشکمی رفتم هیچی تشکیل نشده بوددکترگفت واژینال دقیق تره الان باشکمی دیده نمیشه
همیشه میگن ۸هفته بهترین تایم ب ای اولین سونو هست هم قلب تشکیل شدخ هم همه چی مشخصه
اصلااانگران نباش طبیعیه ۸ هفته بری ایشالا قلبشم میبینی
زود رفتی عزیزم و اینکه دکتر چرا باید تو ۵هفته سونو کنه آخه هنوز خیلی زوده که نگران بشین در صورتی میشه سونو دکتر انجام بده که اونم مشکلی باشه ،اصن خودتو نران نکن و آروم باش و بزار دوهفته دیگه میزی و قبل بچه است هم درست می زنه 🤲🏼🤲🏼🤲🏼
اره بابا 5 هفته فقط ساک دیده میشه
فقط واژینال دیده میشه اونم جای خوب فقط ساکو میبینه زود رفتی
منم ۶ هفته رفتم گفت دیده نمشه. خیالت راحت باشه تشکیل میشه. استرس بدترین چیزه واست. ۸ هفته ک بری تشکیل شده
5هفته خیلی خیلی زوده عزیزم حداقل 7یا8هفته باید بری
عزیزم هفتت خیلی کمه
مگ کسی هست ک تو پنج هفته براش دیده شه ؟؟؟🥲
یه چیز محال پرسیدی خواهرم
خیلی شیک و مجلسی هفته 8
همه چیزشم تشکیل شده
آره عزیزم من شیش هفته و چند روز بود رفتم مشخص شد
اره واس منم اینجوری بود نترس
زود رفتي عزيزم تا ٩ هفته وقت داري
زود رفتی
خیلی زود رفتی گلم هنوز کوچولو
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.