۱۸ پاسخ

پنج خیلی زوده فقط ساک دیده میشع

من تجربه پوچ داشتم اگه باشه همون اول از حالت ساک معلومه . بارداری قبلی شش هفته بهم گفت پوچه تا هشت هم صبر کردم تشکیل نشد.
این بار دکترم پنج هفته و پنج روز جنین ندید فقط ساک بارداری بود و کیسه زرده دو هفته بعد رفتم قلب هم داشت

خیلی زود رفتی ۷ هفته به بعد برو

منم امروزسنوشکمی رفتم هیچی تشکیل نشده بوددکترگفت واژینال دقیق تره الان باشکمی دیده نمیشه

همیشه میگن ۸هفته بهترین تایم ب ای اولین سونو هست هم قلب تشکیل شدخ هم همه چی مشخصه

اصلااانگران نباش طبیعیه ۸ هفته بری ایشالا قلبشم میبینی

زود رفتی عزیزم و اینکه دکتر چرا باید تو ۵هفته سونو کنه آخه هنوز خیلی زوده که نگران بشین در صورتی میشه سونو دکتر انجام بده که اونم مشکلی باشه ،اصن خودتو نران نکن و آروم باش و بزار دوهفته دیگه میزی و قبل بچه است هم درست می زنه 🤲🏼🤲🏼🤲🏼

اره بابا 5 هفته فقط ساک دیده میشه

فقط واژینال دیده میشه اونم جای خوب فقط ساکو میبینه زود رفتی

منم ۶ هفته رفتم گفت دیده نمشه. خیالت راحت باشه تشکیل میشه. استرس بدترین چیزه واست. ۸ هفته ک بری تشکیل شده

5هفته خیلی خیلی زوده عزیزم حداقل 7یا8هفته باید بری

عزیزم هفتت خیلی کمه

مگ کسی هست ک تو پنج هفته براش دیده شه ؟؟؟🥲
یه چیز محال پرسیدی خواهرم

خیلی شیک و مجلسی هفته 8
همه چیزشم تشکیل شده

آره عزیزم من شیش هفته و چند روز بود رفتم مشخص شد

اره واس منم اینجوری بود نترس

زود رفتي عزيزم تا ٩ هفته وقت داري

زود رفتی

خیلی زود رفتی گلم هنوز کوچولو

سوال های مرتبط