۳ پاسخ

رفلاکس داره حتما

عزیزم ب احتمال زیاد رفلاکسه،بهداشت ب من گفت اگه تب نداشته باشن هیچ مشکلی ندارن.منم امروز واکسن دوماهگی دیانارو زدم

بچه منم سرفه داره میگن ممکنه از رفلاکس باشه چون دخترم داره.

سوال های مرتبط