فیس برم بزن ولی یکسانت به ریشه ..
واینکه لایت پراکنده دربیاره جلو موهاتو .جوریکه لایت هابین رنگ موی خودت باشه.
یعنی یه تیکه مث عکس یکجا دکلره نکنه.
من فیس فرم کردم پارسال عالیییشد.
قشنگه اگه پوستت روشن ولی کلا فیس فریم یکم ازمد افتاده
مش اقتصادی بکن
هرررنگی ک اونا بتونن درمیارن اصلا ب حرف کسی گوش نمیدن بستکی ب پایه ک در میارن داره
من فیس فریم اسکاتلندی دوست دارم
منم الان تو آرایشگاه فیس فریم کردم هنوز فویل رو سرمه
قشنگه
قشنگه باید ب پوستت بیاد ولی
مثلا پوست سفید و گندمی میاد
ولی سبزه نه
این مدلی شیکه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.