۴۰ که خیلی عالیه
برای من ۳۸ بود گفت خیلی خوبه
سلام خیلی عالیه ۴۰
زیر ۳۰ سرکلاره
عزیزم سرکلاژ به دیشنهاد خودت میخای انجام بدی یا دکتر صلاح دیده؟
من ۳۸ بودم گفت خوبه
مگه قراره بعدتو این ده روز کاری کنی بیاریش پایین؟که بخوادسرکلاژکنی من۳۴سرکلاژنکردم
من انتی ۴۰ بود انومالی ۴۸
40 مگه نیاز ب سر کللاژ داره؟ از منم 40 هس دکترم حرفی از سرکلاژ نزد😕
سرویکس ۲۵زیر۲۵ بایدسرکلاژبشن دکترو حتماعوض کن شاید جفتت خیلی پایینه سرویکس خیلی خوبه
من ۳۰ بود گفت خوبه بیشتر میشه برا انومالی ۳۹ بود برا ۴۰ چرا باید سرکلاژ بشی؟
من ۳۱ بودم سرکلاژ نشدم🤔
وااا چرا
من سرویکسم ۳۴ دکتر کف اوکیه
وا ۴۰ ک خیلی خوبه زیر ۲۵ رو سرکلاژ میکنن😐
من دوتا بارداریمو با سرویکس ۳۱ گذروندم بدون مشکل و استراحت و شیاف و دارو
از کجا پیدا میکنید این دکترای سختگیر و متوهم رو ؟؟
الانم سرویکسم ۳۵ هست
سرویکس زیر ۲۶ رو سرکلاژ میکنن
یا خدااااا دکترت دگ خیلی حساسه
۴۰ که عالیه
من با سرویکس ۳۲ دخترمو زاییدم سرکلاژم نکردم
برا ۴۰ سر کلاژ؟! منکه ۳۶هستم دکتر گفت خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.