۸ پاسخ

سرکلاژ‌بهتره
ریسک نکن
هفتت بره بالاتر دیگه نمیتونی سرکلاژ بشی

استراحت کن انشاالله بره بالا

الان به دکترم پیام دادم گف چون شکمی ۳۴بودی خوبه استراحت کن تا ۹روز دیگه واقعا موندم چیکارکنم میترسم امروز دوباره برم سنو واژینال بد باشه

این همه تفاوت خیلی عجیبه
بازم برو یه سونوگرافی دیگه دوباره سونو بده
ولی اورژانسی سرکلاژ شو

عزیزم سزکلاژ بشی بهتره منم سرکلاژم نگران نباش

نمیدونم خیلی تو فکرم برم یه سنو دیگه بنظرتون ؟

۲۰ برای هفته شما خبلی پایینه باید اورژانسی سرکلاژ بشید اصلا شیاف جواب گو نیست.من ۲۶ بودم همون روز سرکلاژ اورژانسی شدم.کاملاا استراحت مطلق باش

من انتی ۳۴بودم البته شکمی بعد انتی ۳۷شده بود
مگه میشه اینجوری ؟🙄

اینهمه تفاوت مگه میشه

سوال های مرتبط