خیلی سخته مینی ابدو بعد زایمان سرپا نمیشی اصلا
بهترین کارو میکنی
اره من دوسال پیش سزارین کردم چهل تومن .خوبه با این قیمت دوتا عمل
من ۲۷روز پیش سزارین کردم دولتی ۲۷۰هزار کلا هزینه بیمارسنان شد واقعا هم راضی بودم درد چندانی هم نداشتم
میشه بگی مینی آبدو چیه 😐😂
ب نظرم ک باقیمتای الان خوبه هزینه هایی ک میگی
قصری ازمن پانزده گرفت
بابیمارستان چهلوپنج شدهزینش نبی اکرم
عزیزم دولتی کجامیخای بری امام علی عزیزم اصن نرواگه میخای اونجابری کلن قیدشوبزن ارزش نداره کسی ازاونجاراضی نیس تروتمیزبرونبی اکرم یاپارس گرونه ولی بهترع عوضش دردکمتری میکشس
من دکترم خیلی بهم گفت مینی آبدو ولی من قبول نکردم .بعدش دوره نقاهتش چند روزه؟
دکتر منم انجام میده حین سزارین
انشالله بچه بعدی انجام میدم
ان شاء الله میرزه چون ابدو میخوای کنی
سلام مینی ابدو سخت هسته یانه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.