چه اشکالی داره واقعا چرا بعضیا انقد نسبت به پستونک حساسن؟😐😐😐
خیلی جاها شنیدم دکتر متخصص گفت بچه تا ۳سالگی هم میتونه پستونک استفاده کنه برای دندون هم هیچ ضرری نداره.
پسر من مدام تو دهنشه🥴
پستونك ارتودنسي خيلي ام خوبه
چ بدی داره آخه بده
عالیه پستونک
پسر من که 24 ای باید مک بزنه همش تو دهنشه
عزیزم چه اشکالی باید داشته باشه اخه
دقیقا دختر منم فقط موقع خواب میخوره .نگرانم عادتش بشه ... از طرفیم زود خابش میبره با پستونک
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.