سرم سنگینه احساس سرگیجه میکنم نمیدونم فشارم بالاست یا پایینه

۲ پاسخ

منم گاهی وقتا اینجوری میشم وقتی اومدم تویی ماه هفتم یکم بیشتر شد سرگیجه طبیعیه 🥲

پایینع

سوال های مرتبط

مامان علیسان🧿💙 مامان علیسان🧿💙 ۶ ماهگی