۴ پاسخ

البته من کیسه اب سوراخ شد دیه دکتر پارش کرد بردنم طبیعی

من مسمومیت بارداری گرفتم ۳۶هفته بود که طبیعی زایمان کردم

اسمش با خودش زایمان زودرس یعنی شما دردت میگیره یا کیسه‌آب پاره میشه باید برید طبیعی که من دکترم میگفت وقتی زایمان زودرس دیگه سزارین نیست بچه کوچیک راحت زایمان میشی☹️😐

کیسه اب پاره بشه و دهانه رحم خوب باز بشه و نینی مشکلی نداشته باشه ک طبیعی میاری

سوال های مرتبط