منم میخوام تولد دخترم ببرمش نمیدونم کجا ببرم کارش خوب باشه لطفا لایک کن بالا بمونه پیامم
تاپیکت پاک شد😁تایید میشه عزیزم من خونه نیستم وگرنه اینتر زودتر میگه
منم یک آتلیه عکاسی می خوام واسه تولدش و دندونی
من برا دندونی بردم نی نی مون خیلی خوب بود
نه من سرخ و شادینه رفتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.