۸ پاسخ

داخلیا معمولا جذبین نمیافتن از کجا میدونی هستن هنوز؟ معاینه رفتی؟

برو دکتر زنان شاید جذبی نباشن اصلا

واسه منم ازداخل مونده بود کرم ترمیم کننده آلفا خریدم زدم خوب شد

من تا ۴۳ روزگی بخیه داشتم دکتر گفت حتی ممکنه تا سه ماه هم طول بکشه

بخیه های داخل نمیفتن جذب پوست میشن بیرونیا میفتن

واسه منم نیفتاده بود دکترم کپسول آناهیل داد با پماد ترمیم کننده تا چهل روزگی افتاد

قرص آناهیل نخوردین؟؟
آناناس خوبه
دیگه همون شستن با شامپو بچه یا هم شستن با سرم(سرم بهتره) و مرتب سشوار کرفتن

طبیعی بودی ؟

سوال های مرتبط