۴ پاسخ

حامله نیستی ی وفت؟

منم اینجور شدم
تو خواب خیلی بیشتر اذیت میشم
با اینکه یه ماه اول فقط شیر دادم
و ازش ماه ها میگذره

خدانکشت دلیلش کیه خیلی خندیدم سرش😂😂😂

منظورم اینه دلیلش چیه

سوال های مرتبط

مامان مسکن قلبم💊❤️ مامان مسکن قلبم💊❤️ ۱۵ ماهگی