۹ پاسخ

تنوع خوب و چشم انداز داره ولی دردونه ها هم خوبه ولی هانا نوزادی های خوبی داره مابقی نه جنساش خوب نیست

من از سیسمونی نینی پوش

مبین کیدز رو تازه پیدا کردم ۵۵ متری عمار یاسر لباسای خیلی ارزون با تنوع بالا ی سوله بزرگ از شیر مرع تا جون ادم 😁😁 قیمتش خیلی مناسبه من ۱۶ متری امام حسین و میدون شهدا هم خرید کردم

این هانا ک میگین، سایت داره؟

هانا هم با کیفیته لباساش هم قیمتش مناسبه

اگر قیمت خیلی مناسب میخوای هیوا خوبه من از هیوا یکی دو بار خرید کردم ولی جنس های خوبشو باید برداری معمولی داره بیشتر

هانا تو فردوسی هم خوبه من برای سیسمونیش بیشتر خرید کردم
خیابون زنگارکی هم چند تا مغازه داره
خیابون عطاران فکر کنم اسمش هوم کیدزه
خیابون مالک اشتر هم داره چند تا ولی من خرید نکردم

من قمی نیستم ولی هروقت میام قم هانا میرم

من قمی نیستم ولی پیج هانا رو دارم خیلی پر فروشن ،ولی تاحالا خرید نکردم

کوچه اهنچی مناسب و با کیفیت

سوال های مرتبط