شهر هاتون آرومه؟
شیر خشک
رفلاکس
شیر خشک

۱۰ پاسخ

والا نمیدونم اینایی که میزنن مووشکه یا ترقه یا صدای ضبط بسیجیهاس😐🤪

اروم اروم حتی ترقه هم نمیزنن

اره خداروشکر

شهر ما همش موشک پرتاب میشه با فاصله خیلی کم
صدای ترقه هم دیونمون کرده

الان که آره

وای اگه آمریکا زمینی حمله میکرد اینا رو میدید کپ میکرد😂😂

کاش حداقل شعور داشتن ترقه نمیزدن

والا فقط ترقه دیونمون کرده

تهران ناارومه

😅😅😇

سوال های مرتبط

مامان Masih😍😘 مامان Masih😍😘 ۱۲ ماهگی