اولیه من ۷۰۰ شد
خیلی ارزونه
عکسارونگاکردم کارش خوبه ولی اول بروببین
من ترمیم پریروز۶۰۰دادم
من لمینت رفتم دیروز ۵۰۰
کاشت چطور ۳۵۰🤐
من رفتم ۲۹۰ خیلی خوب و تمیز واسم انجام دادم چند بارم پیشش رفتم خداروشکر از مشکلی نداتشم کلا قیمت پایین کار میکنه
من امروز ۸۰۰ تومن دادم عزیزم ناخن سلامتی بدنته خیلی باید مراقب باشی قارچ نگیری وسایل رو ضدعفونی کنن
خوبه دختر دایی من میره ۳۵۰
یه کاشت ضعیف و آشغال خواهد بود. یکی دوبار اول شاید متوجه نشی ولی یه کم بگذره متوجه میشی. من ترمیم رو 500 میدم بعد کاشت 350؟
من ۹۰۰ خورده ای دادم....
زیادی قیمتش پایینه
یا کارو تمیز درنمیاره
یا مواد بی کیفیت استفاده میکنه
که باید گفت قارچ در کمین است
مطمعن باش خراب کار میکنه
تازه کاره؟
چقدر مفت خوشبحالتون ولی با این قیمت فکر کنم موادش ضعیفه
مفته.
اره مفته
مطمئن باش اشغاله قارچ میگیری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.