خانوما براتون سوتغذیه زدن یانه
فرزندپروری

۹ پاسخ

سلام چه جوری باید ثبتش کنیم دخترم ۲سال و۱۱ماه داره قد ووزنش زیر نمودار هست

ن به پسرم نمیدن

👍بله

آره ریختن

آره یک و ۳۰۰

برا بچهام میریختن هر ماه اما این ماه نریختن

نه والا

ب ما ک نمیدن اصلاعزیزن

بله غروب خرید کردم ۱۳۰۰ بود

سوال های مرتبط

مامان ماهلین 🥰👶🏻 مامان ماهلین 🥰👶🏻 هفته پنجم بارداری