با رفلاکس چیکار کنم 😭همش باید بغل باشه

۳ پاسخ

رفلاکس یعنی بعد از شیر خوردن بالا بیاره..کولیک دل درده ک همیشه باید بغل باشه

ببر پیش دکتر گوارش من امروز بردم دارو داد

هیچ کاری نمیشه کرد 😑😑
ب مرور کمتر میشه

سوال های مرتبط