۴ پاسخ

پدی لاکت ۳ روزه میدم و پرهیز غذایی خیلیی بهتره دیروز اصن بالا نیورد

ببین عزیزم کولیف گریمیچر برای نفخ و کولیک هستن ربطی ب. رفلاکس ندارن زیادی هم در روز بدی اتفاقا بالا اوردن بچه تشدید میکنن

ببین پسرمنم داره عزیزم
من شیرخودمو‌میدم یک هفته ای هست شیرخشک مخصوص رفلاکس کرفتم ترووایتل ای ار میدمش بهتره یکم خداروشکر
ببین اروغش بگیر بعد رو شونت نگهش دار چن دیقه
زیرسرش شیب دار باشه
لبنیات نخور فعلا مث دوغ ماست کره پنیر پنیر پیتزا
کوشت کوساله
اینارو رعایت کن بهتر میشه

شیر میخوره؟؟وزن خوب میگیره؟؟بالا میاره؟؟

سوال های مرتبط