خانوما طول سرویکس هفته بیت هشت عدد ۳۳خطر ناکه

۷ پاسخ

نه خوبه
من از هفته بیست۳۳/۳۴بود سرویکسم
همه کارهم کردم

نه کاملا نرماله
زیر ۳۰ مشوکه

ن اوکیه

ن عزیزم تا ۲۵ اوکی هست بعد دکتر من می‌گفت تا نرسه ب بیست سرکلاژ نمیکنم

نه خیلی هم خوبه

ممنونم

نه مال من ۳۰بود

سوال های مرتبط

مامان کایلین💗 مامان کایلین💗 ۱۴ ماهگی
مامان اوین بلا مامان اوین بلا ۱ سالگی
مامان 💛شاهان💛 مامان 💛شاهان💛 ۲ سالگی
مامان زینب خانوم🎀 مامان زینب خانوم🎀 ۲ سالگی
مامان آلا و اَبرا مامان آلا و اَبرا ۲ سالگی