برا زدنش مشکل ندارم آخه گفتم ریزش داره الان غیر طبیعی نباشه آخه اول خیییلی موهاش پر بلندبود
خب از ته بزن پسره دیگه . پسر منم موهاش زیاد جالب نیست یبار قبلا زدم دوباره میخوام بزنم قشنگ در بیاد چون بچه قبلیمم اینطوری یود الات ماشالا موهاش خیلی خوشگله
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.