۲ پاسخ

برا زدنش مشکل ندارم آخه گفتم ریزش داره الان غیر طبیعی نباشه آخه اول خیییلی موهاش پر بلندبود

خب از ته بزن پسره دیگه . پسر منم موهاش زیاد جالب نیست یبار قبلا زدم دوباره میخوام بزنم قشنگ در بیاد چون بچه قبلیمم اینطوری یود الات ماشالا موهاش خیلی خوشگله

سوال های مرتبط