به خاطر اینکه درست از پوشک نگرفتی استرس داره واسه دستشویی رفتن
پسر منم همینه همش میگه ندارم ندارم تا آخر بدو بدو میره و معمولا به لباسش میشه. بچه هست دیگه ترجیح میده بازی کنه و نگه داره خودشو. من بهش میگم کلیه هات درد میگیره.
اره پسرمنم همینجوریه
پسر منم بعضی وقتا اینطوره میزاره دقیقه اخر نصف تو شلوار نصف تو دمپایی نصف تو دسشویی
اره بابا پسر منم هست کم کم خوب میشن فقط هربار با ارامش توضیح بده بالاخره یجایی تو کلشون میره🥴 😑
اره دختر من بعضی وقتا صب میره تا شب نمیره
نمیاد میگه پوشک کن حوصله ندارم خسته میشم همچنان پوشکه
پسر من وقتی سرگرم بازی باشه میگه مومپَئِنم ندارم (مطمئنم ندارم) ده دقیقه بعد میگه ااا ماوانی شلبارم جیش شد.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.