۱۱ پاسخ

والا یه هفتس بهش میدم مث جون میخوره خداروشکر شیر پاستوریزه اصلا نمیخوره
شیرگاو هم چربه هم مقوی عالیه اگ بخورن

بله من میدم

اره میخوره

دختر من میخوره دوست داره

همه مارکی شیر امتحان کردم شیر گاوم دادم هیچکدومو نمیخوره

من میدم شیر گاو کم چرب

بله میجوشونم میدم

شیرپاستوریزه میدم صبحاخیلی دوس داره ازشیرخشک میلش بیشتره حتی.موقع خواب ظهروشب ففط شیرخشک میدم

من نمیدم

پسرمن نمیخوره

من شیر پاستوریزه میدادم چون میرفتم سرکار دکتر بهم گفت از مقدار کم شروع کن بده

سوال های مرتبط