والا پسر منم همه چیز میگفت دقیقا یک سال و سه ماه بود ک دیگه چیزی بجز مامان نگفت الانم چیز زیادی نمیگه
اووووو پسر من فک کنم۵-۶ ماهش بود به بابا میگفت بوبه
الان اصلا یادش نیست
😂عیبی نداره بابا طبیعیه
یهو به حرف میان.
پسر منم خیلی نمیگفت الان دو هفته ای میشه کلی کلمه میگه.
کوروشم در همین حده
ولی به به و ماما و بابا اینارو میگه
الو هم میگم دست میذاره رو گوشش😄😄ولی هرچی بای بای میگم یه مدت دست تکون میداد الان دیگه نه
بس که هیچ باهاش خداحافظی نمیکنیم یا خوابه وقتی نیستم پیشش
یهویی به حرف میاد اصلا نگران نباش
طبیعی باز خوب میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.