۶ پاسخ

نگران نباشید من زیاد پرسیدم،خیلیا تا ۸ ماه و بیشترم پریود نشدن
فقط مواظب بارداری باشید

من بعد سه ماه و یک هفته شدم

من هنوز نشدم عزیزم
فقطم دارم استرس بارداری میکشمممم😂

من خیلی ناراحتم هنوزنشدم

منم همین جوری هستم هنوز نشدم البته بعد از سزارین چهل و هفت روز خونریزی داشتم اما بعدش دیگ نشدم

من نشدم بعد زایمان اصلا پریود نمیشم

سوال های مرتبط