نقاشی های دخترم

تصویر
۸ پاسخ

اینم دومیش

تصویر

آفرین بهش دخترمن ب خودم کشیده نقاشی بلد نیست بکشه

عزیزم‌ماشالله بهش

آفرین بهش دختر منم نقاشیش خیلی خوبه به خودم کشیده

ماشاالله

افرین به عنوان مربی نقاشی میگم خیلی خوبه

ماشالا …بهش یاد میدی چجوری بکشه یا خودش از ذهنش پیاده میکنه؟ من پسرم اصلا چیزی نمیتونه بکشه

چقدر قشنگ کشیده و مرتب رنگ کرده ماشالله بهش ؛عزیزم باهاش خیلی کار کردی ؟

سوال های مرتبط

مامان هدی و مهدیه مامان هدی و مهدیه ۶ سالگی
مامان دو تا فرشته مامان دو تا فرشته ۶ سالگی
مامان آیهان مامان آیهان ۶ سالگی
مامان شادمهر مامان شادمهر ۵ سالگی
مامان شادمهر مامان شادمهر ۵ سالگی
مامان هدی و مهدیه مامان هدی و مهدیه ۶ سالگی