مامانا این چطوره؟! .#نی نی #پوشاک#شیرخشک

تصویر
۶ پاسخ

چرا مانتو هارو سایز ۵۴ می‌دوزند ب اسم فری سایز میکنن تو پاچه ملت 😮‍💨😮‍💨😮‍💨

قشنگه فقط یا کمربند نذار یا اگه میذاری یکم سفتش کن شل نذار

گشاد نیس ؟

قشنگه ولی اینه یکم کثیفه😂

یکم کمربدنش صفت تر ببندی اندامی بشه خوشگلتر میشع

عالیه

سوال های مرتبط

مامان گیـ🍒ـلاس مامان گیـ🍒ـلاس ۱۰ ماهگی