۱۸ پاسخ

وزن استاندارد رو داره نگرانی؟؟؟؟ باید حتما خیکی باشه؟؟

چ نگرانی چ ربطی داره گامبو باشه خوبه بچه های منم همون وزنن

خوبه که وزنش. شمام نگرانی نداری دوس داری یه مشکلی بزا خودت درست کنی

پسر منم ۱۱ کیلو

کمه؟

دخترمن دو سالشه ۱۰کیلوعه

خب مگه باید چندکیلو باشه

دختر من ۹۲۰۰ وزنشه من نگران نیستم والا

خوبه عزیزم پسر من 11نمیشع ک

وا خوبه ک دختر من ۱۰کیلوعه😂😂

‌پسر من که ۹/۵چی بگم😐

خوبه که اتفاقا دختر ظریف خیلی قشنگه😍

خوبه که ۱۲ فک کنم از نمودار سبزه بالاتره

نگران چی وزنش خوبه دیگه

دختر منم همینه
خودت و همسرت الان یا موقع بچگی ریزع بودین؟

بچه منم ۱۲ونیم مگه نگرانی داره

من چی بگم بچم‌۱۰ کیلویه برج دیگ ۲ سالش میش

دختر منم همینه میخوره ها اما وزن نمیگیره

سوال های مرتبط