از الان میشه حرکات بچه رو حس کرد؟!!
یا نفخ شکم دارم .حس میکنم ی چیزایی تو شکمم

۶ پاسخ

الان همه اومدن اینجا گفتن زوده نه نیست.
من به شما مبگم اتفاقا هست. برای بعضی ها میشه زودتر حس میکنی. من از 9 هفته حرکتشو حس میکردم. حالت ماهیی که داره وول میخوره، بال بال زدن، نبض از داخل شکم، ضربه های خیلی خفیف. همشم یک سمت شکمم حس میکردم. با اینکه جفتمم قدامی بود. ولی باز زود حس کردم.
تو مادری، خودت بهتر از هر کس دیگه ای میتونی تشخیص بدی بچت هست یا نه. حتی دکترتم نمیتونه به یقین بهت بگه.
من مطمئن یودم نینیه ولی بعدش که رفتم سونو دیدمش مطمئن تر شدم که خودشه... 🥹
واسه انومالی هم که رفتم ببینمش، دیدم سرش سمت راستمه، پاهاش سمت چپم. و همه حسام درست بوده. ❤

فععککککک نکنمم

امکان نداره به هیچ وجه حس کنی

ن الان خیلی زوده

حرکات روده‌س

هنوز زوده

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌وششم بارداری