دختر منم زیاد اینطوری میشد
میگن ادرار دختر اسیدی تره واس همین بیشتر دچار سوزش میشن
یه کوچولو صابون به دستت بزن و با صابون بشور بعدم یکم بازش بزار و پماد بزن سودو خوبه کالاندولا هم خیلی خوبه
از داروخونه یه لوسیون محافظ پا بخر هر موقع پوشک میکنی بزن که جلوگیری کنه از سوختگی
زینک اکساید بزن
عزیزم پماد کالاندولا بزن ب همه جاش یا آن ان
سلام گلم حساسیت داشته بهش چیزی دادی ک حساسیت نشون داد
پماد کالاندولا بزن
حساسیته
اینم عکسش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.